Oferty pracy

w Galerii Wileńska

Rodzaj umowy :
umowa o pracę
Godziny :
pełen etat
Wynagrodzenie :
płaca zasadnicza plus premia miesięczna
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Galeria Wileńska
Profil

Obowiązki

Obowiązki
• obsługa klientów i fachowe wsparcie w doborze wina oraz innych produktów dostępnych w sklepie
• realizowanie akcji promocyjnych we współpracy z działem marketingu
• realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
• dbanie o ekspozycję i uzupełnianie asortymentu
• przyjmowanie dostaw
• utrzymanie porządku i czystości w sklepie
• budowanie pozytywnego wizerunku m.in. poprzez miłą, przyjazną i profesjonalną obsługę

Wymagane kwalifikacje
Wymagane kwalifikacje
• uśmiech i pozytywne nastawienie
• inicjatywa i zaangażowanie
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem
• chęć do nauki i otwartość na zdobywanie wiedzy o winie
• doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
• gotowość do pracy w godzinach nocnych przy towarowaniu sklepu 1-2 razy w miesiącu
Kontakt

Czerwone czy białe? Wytrawne czy słodkie? Francuskie, hiszpańskie, a może kalifornijskie? Zapraszamy do naszego zespołu w pełną przygód podróż po smakach całego świata!

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=013c23663a5940b5a87f5d275fa237c5

Jednocześnie prosimy o dołączenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę AMBRA S.A. z siedzibą przy ul Puławskiej 336, 02-819 Warszawa na przetwarzanie danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzenia procesu rekrutacji oraz wykorzystywanie mojej aplikacji na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez tę Spółkę."

Informacje o marce

CENTRUM WINA to wiodąca marka dystrybucyjna należąca do AMBRA S.A. - lidera rynku wina w Polsce. Grupa AMBRA to czołowy producent, importer i dystrybutor win w Europie Środkowej i Wschodniej. Sieć specjalistycznych sklepów CENTRUM WINA oferuje klientom wina z ponad 50 regionów świata. Jesteśmy obecni w największych miastach Polski m.in. w Bydgoszczy, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. CENTRUM WINA to także bogata oferta produktowa skierowana do restauracji, barów, pubów oraz klientów biznesowych.

Jeśli jesteś ciekawy świata, emanujesz pozytywną energią, lubisz pracę z ludźmi, a do nowych wyzwań podchodzisz z pasją i uśmiechem, to szukamy właśnie do CIEBIE!

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko DORADCA WINIARSKI

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Praca zmianowa
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Wileńska
Profil

OFERUJEMY:

· Ciekawą i dynamiczną pracę w zgranym zespole
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
· Elastyczny czas pracy
· Atrakcyjny system premiowy
· Rabaty pracownicze

Obowiązki

- Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy firmy
- Realizacja planów sprzedażowych

Wymagane kwalifikacje

Dołącz do nas, jeśli:

Twoją pasją jest moda

Jesteś uśmiechniętą i energiczną osobą.

Lubisz kontakt z ludźmi i pracę w zespole.

Chętnie się angażujesz i wytrwale dążysz do celu.

Kontakt

Osoby spełniające ww. oczekiwania, prosimy o przesłanie swojej aplikacji na adres 483.shop@orsay.com wraz z załączeniem następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Galeria Wileńska
Profil

Oferujemy:

- Miłą atmosferę w zespole pasjonatów sportu,
- Umowę o pracę,
- Kartę Multi-sport,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Premie od osiąganych wyników,
- Zniżki pracownicze,
- Elastyczny grafik,
- Szkolenia oraz testy sprzętu sportowego nowych kolekcji,
- Liczne nagrody w konkursach.

 

Jeśli jesteś zainteresowany odwiedź nas w sklepie i zacznij karierę w Go Sport

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

m.parciak@mail.go-sport.pl

Informacje o marce

GO SPORT to jedna z największych sieci sklepów sportowych w Europie. W Polsce Go Sport obecny jest od 1998 roku i w sposób dynamiczny rozwija swoją sieć. Obecnie posiadamy 34 sklepy w 18 miastach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Galeria Wileńska
Profil

Oferujemy:



- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilność zatrudnienia - umowę o pracę,
- system premiowania.

Obowiązki

Doradca Klienta jest osobą:

- odpowiedzialną za profesjonalną obsługę Klientów,
- współpracującą z całym zespołem,
- dbającą o wygląd i wystrój salonu

Wymagane kwalifikacje

Poszukujemy osób:



- dyspozycyjnych, zaangażowanych, pracowitych,
- posiadających umiejętności interpersonalne i wysoką kulturę osobistą,
- z doświadczeniem w sprzedaży oraz obsłudze Klienta.

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres: rekrutacja@vistulagroup.pl

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Informacje o marce

Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą i Wólczanką. Obecne oblicze Vistula Group S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.

Rodzaj umowy :
Godziny :
Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Warsaw, Galeria Wileńska
Profil

Unibail-Rodamco-Westfield specializes in owning, developing and managing premier retail assets (shopping centers and airports) in the most dynamie cities in Europe and the United States, the most prestigious office buildings and major convention & exhibition venues in the Paris region. Our ambition: to lead the industry as the premier global developer and operator of flagship shopping destinations. Ready to join?
Currently we are looking for candidates for the postion of Mall Administrator.

Obowiązki

  • Daily administration tasks in the SC Management Office
  • Sending daily footfall reports, recording and verifying net turnovers reported by tenants, watching the deadlines of the data delivery
  • Preparation of orders, entering invoices into the accounting system and filling up the invoice data
  • Acting as a point of contact for internal and external customers, cooperation with servicing companies and contractors
  • Administrating incoming and outgoing mail, cooperation with couriers, handling incoming calls from tenants
  • Archiving documents
  • Support and assistance for all departments: operations, marketing, leasing and finance

Wymagane kwalifikacje
  • University degree
  • Willingness to develop in commercial real estate industry
  • Attention to detail
  • Good ownership skills
  • Good communication skills
  • Problem solving ability, creativity and openness to new solutions
  • Fluency in Polish, good command of English
Kontakt

Informacje o marce